söndag 9 augusti 2009

ännu ett slut.....

Känner jag NU men skall lägga den på is å känna vad JAG verkligen vill innan jag avslutar helt!!

Jag har bestämt att jag skall börja på en av mina drömmar, en bok!! å känner jag att de flyter på så kommer jag avsluta bloggen, då det blir svårt att hinna med allt ;) MEN skriva ska jag på ett eller annat vis då det är en passion för mig....

Men som jag känner nu så tar jag en paus då jag inte kan skriva från mitt hjärta längre iform av mina funderingar. jag håller på å tappar bort mig själv å de är sååå hemskt och jobbigt å känna att man förlorat fotfästet...

Det är sååå mkt jag vill säga men lovat mig själv å andra att inget säga, bara hoppas att stormen lugnar sig...

Så.....

Tack Ni som läst min blogg det har värmt med Era kommentarer positiva lr negativa som gjort att jag kunnat bli en bättre människa!!

Pôss & Kramen

Inga kommentarer: