torsdag 30 juli 2009

Fredag äntligen Fredag!!

Först så har jag hört att de är fler som har ögonen på mig och som följer min otroligt spännande vardag på denna blogg, vad kul, TACK!!


Vad som hänt sen sist.....
Nej inget särskilt, börjar bli vardagsmat nu, å antagligen kommer den att fortsätta ett tag till om jag känner rätt, jobbigt men nödvändigt när man betett sig såå illa som jag gjort genom att man gjort sin åsikt hörd...

Bara att kämpa på!!

Annars har jag jobbat idag, igår städa vi å pyssla lite jag & Marcus så idag visste vi inte riktigt vad som skulle hittas på. Men så kom de varor och de var lagomt för att ha å göra hela dagen!! Kunder kom å de blev en bra dag, även idag =)

Peter drog på Match i Hagfors i em. Så när jag kom hem bjöd jag å Barnen in oss, lr jag till Munther´s för lite sällskap å så att barnen kunde leka lite. Vi åt mkt god pizza från Jenny´s och hade en go fredagskväll. Jag å Stefan såg på kuriren -Wallander och Lena & Lollo satt vid datorn och greja ;)

Vi åkte sent hem (23.00) så vi kom hem samtidigt som Peter och de blev fort i säng då det är jobbdag imorgon med!!

Pôss & Kramen

Inga kommentarer: